loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 537 1392/06/25 نظرات (0)

 

دوبیتی ولادت امام رضا(ع)

خوشم به عشق ولای تو ای امام رئوف

دلم تپد ز برای تو ای امام رئوف

تو پاره تن احمد به ملک ایرانی

چه با صفاست سرای تو ای امام رئوف

میلاد امام رضا مبارک باد

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

این زمزمه در عرش برین است امشب

پیدایش نور شمس دین است امشب

مژده به محمد و علی و زهرا

میلاد امام هشتمین است امشب

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

 

زخاک توس می جهد, ستارگان به آسمان / شمس همیشه در طلوع, مهر کران خاوران

سجده گه اهل فلک, بوسگه حور و ملک / بارگه قدس رضا, منشا فیض عرشیان . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

بر در دوست به امید پناه آمده ایم

همره خیل غم و حسرت و آه آمده ایم

چون ندیدیم پناهى به همه مُلک جهان

لاجرم سوى رضا بهر پناه آمده ایم

میلاد امام رضا مبارک باد

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

امشب که خدا گناه عالم بخشد ما را به طفیل طفل تُکتَم بخشد

جا دارد اگر گناه هر امــت را بر بضعه پیغمبر خاتم بخشد . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

باز صدا کنم ترا, ای سر و سامانی من / در گذر از حادثه ها, یار پریشانی من

سائل و مسکین توام, حاجت من وصال توست / از در خود مران گدا,شاه خراسانی من

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

امام رضا علیه السلام:

از نشانه های فهم، بردباری، دانش و خاموشی است . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ما دولت تسلیم و رضا می طلبیم

راهی سوی اقلیم بقا می طلبیم

اندر دو جهان ، عزت و اقبال و نجات

از فیض ولایت رضا می طلبیم

میلاد امام رضا مبارک باد . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

یا رضا جان کن مدد بر خوانِ تو مهمان منم

در شبِ میلادِ تو دلْ‌تشنه‌ی درمان منم

دست من از عیدی لطف و شفاعت خالی است

پادشاهی من گدایم، دست بر دامان منم

میلاد امام رضا مبارک باد

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

هر چند حال و روز زمین و زمان بد است

یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است

حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای

آنجا برای عشق شروعی مجدد است  . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 244
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,206
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,206
  • بازدید ماه : 6,281
  • بازدید سال : 122,213
  • بازدید کلی : 11,958,686