loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 655 1392/06/25 نظرات (0)

کف آسفالت صافه ولی ترک داره مثل دله منه که غما رو یدک داره

اینجا قوانینی داره که بی تبصرست نگاها شلیک میشه بهت از غرض

ممکنه آرزوهات توی حباب بمونن تا وقتی سنگ قبرتو با گلاب بشورن

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

دریغا، مسکین تن من ! که پست اش کردم به خیال باطل که بلندی روح را به جز این راه

نیست آنکه تن ام، به خواری بر سر راه افکندی! آه!! باید که بر این اوج بی بازگشت در

تنهایی بمیرم


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

 

 

یک روز رسد خوشی به اندازه کوه ٬ یک روز رسد غمی به اندازه دشت ٬

افسانه زندگی چنین است گلم ٬ در سایه کوه باید از دشت گذشت . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند که اگر عاشق بشوند

به خود بیشتر عشق می ورزند تا به معشوق . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

دوست دارم شب را به غم سر کنم ٬ دفتری را از اشک چشمم تر کنم

نام آن دفتر نهم دیوان عشق ٬ عشق را عنوان آن دفتر کنم  . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

لازمه عشق و خوشبختی جذب کردن چیزهای تازه نیست

بلکه خذف کردن افکار کهنه و پوچ است . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

اگر آزاد بودم به دور دستها پرواز میکردم ٬ و نام تو  را که زیباترین نام هاست

بر روی گلها و سبزه ها و دریاها می نوشتم  . . .


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

دوستی فصل قشنگی است پر از لاله سرخ ٬ دوستی تلفیق شعور من و توست

دوستی رنگ قشنگی است به رنگ خدا ٬ دوستی حس عجیبی است میان آفتاب و آب


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید ان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا

رسیده ای، درست در نقطه آغاز هستی . .




به سلطان حقیقتها فراموشت نخواهم کرد، تو تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,571
  • بازدید ماه : 1,571
  • بازدید سال : 117,503
  • بازدید کلی : 11,953,976