loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 651 1392/06/26 نظرات (0)

باختم در عشق، اما باختن تقدیر نیست، ساختم با درد تنهایی، مگر تقدیر چیست؟


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

در آیینه می افتاد وقتی که باد می آمد و آشفته ام میکرد، وقتی که غروب میرفت و نا تمام میماندم، در آیینه می افتاد و خدا بازتاب تو بود و تو بازتاب خدا که در آیینه می افتاد. (فروغ فرخزاد)


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا، روی هر تکه نویسم اسم زیبای تو را.

 

 


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

دل به دلدار سپردن کار هر دلدار نیست، من به تو جان میسپارم، دل که قابلدار نیست...


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

زیباترین حکمت دوستی به یاد هم بودن است، نه در کنار هم بودن...

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

رفتم خیاطی دادم همه ساسونهای دلم رو بشکافه، آخه خیلی دلم برات تنگ شده...

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

بیشتر آدم ها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیتشون نمونده . . .


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن
ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن . . .

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *



راز دل با یار محرم هم نباید باز گفت / روزی آن محرم اگر بیگانه شد تکلیف چیست ؟


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 829
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 829
  • بازدید ماه : 3,904
  • بازدید سال : 119,836
  • بازدید کلی : 11,956,309