loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 619 1392/06/27 نظرات (0)


یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت
چهار فصل من بهار بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت
اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت
عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . . .


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب / اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب
اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم ، تو سیر بخواب . . .


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس
هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت یا زیبا فقط خواب است و بس . . .


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


کدوم رو دوست داری برات بفرستم !؟
قل(ب)م !؟
ر(و)حم !؟
ج(س)مم !؟
یا حروف توی پرانتز !!؟


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

اگر باغ نگاهم پر ز خار است، گلم تاراج دست روزگار است
به چشمانت قسم، با بودن تو، زمستانی ترین روزم بهار است . . .


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

تک تک روزهایم را میسوزانم ، تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات . . .


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست / خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست . .

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

اگر آبی تر از آبم اگر همزاد مهتابم بدون تو چه بی رنگم بدون تو چه بی تابم...


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

کاش دوست داشتن فرستادنی بود تا از راه دور تقدیم تو میکردم

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,385
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,385
  • بازدید ماه : 5,460
  • بازدید سال : 121,392
  • بازدید کلی : 11,957,865