loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 743 1392/06/29 نظرات (0)

تو هیچ چیز کم نداری برای همه چیز من بودن … تولدت مبارک !
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت …
سالروز طلوع زندگیت مبارک !
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم ؛ چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است ؟
چند وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند ؟ فرشته ای در قالب یک انسان !!!
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک …
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست …
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک یگویم !
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست ؛ به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم …
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم !
تولدت آذین زندگی ام باد …
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ، چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم تا بگویم روز تولدت مبارک باد …
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
در شب های خوشبختی تو ، سهم من تنهایی است و در دل من اما فقط آرزوی توست … تولدت مبارک !
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
دیشب برای روز تولدت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم …
تولدت مبارک !
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی …
میلادت مبارک
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
تو وجودت واسمون یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
تولدت مبارک یعنی دوستت دارم از ته قلب ، با تمام وجود از ته احساس …
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید
غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود
آسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
(سال تولد) شاخه گل سرخ به سویت فرستاده و بر تک تک گلبرگ های آن می نویسم تولدت مبارک !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 405
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,583
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,583
  • بازدید ماه : 6,658
  • بازدید سال : 122,590
  • بازدید کلی : 11,959,063