loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 528 1392/06/30 نظرات (0)

زیباترین غروب غروب عاشقان

زیباترین سنگ دل یار

زیباترین مایع اشک

زیباترین ناله آه

زیباترین دف قلب تو

زیباترین کلام دوستت دارم


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *



نه دیگرشعرمی خوانم نه دیگرشعرمی خوانی

نه دیگر قدر می دانم نه دیگر قدر می دانی

نه دیگرحرف های راست نه دیگرزندگی باماست

 همان شد که دلت می خواست


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 


دوست و دست بسیار است

 ولی دست دوست اندک


 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 


خیلی ها نفرین می کنن

 تلافی می کنن اما

نفرین من : الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره

تلافی من : میرم تا به اون برسی سر راهت نباشم

راستی ، قدر من دوستت داره . . . ؟


 

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 

 


دلم از نرگس بیمار تو بیمار تر است

 چاره کن درد کسی کز همه ناچار تر است

گر تو به او وعده دیدار ندادی امشب

 پس چرا دیده من از همه بیدار تر است ؟


 

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 

 

 


قلبى که فراموشت کنه قلب من نیست

هرگز فراموش کردنت تو فکر من نیست


 

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 

 


اگر ای عشق پایان تو دور است

 دلم غرق تمنای عبور است

برای قد کشیدن در هوایت

 دلم مثل صنوبرها صبور است


 

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 

 

 


دوستت دارم

به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم

زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم


 

 

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 

 

 


ای قاصدک عشق ز معشوقم چه خبر

ای سفیر هرچه مسافر ز معشوقم چه خبر

گر بدیدی رخ زیبای معشوقه ی من

خبرش کن ز احوال دل غم زده ی من


 

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 

 

مهربون گفتم که بفرستم برایت پیامی

که هم احوالی پرسم هم داده باشم سلامی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,119
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,119
  • بازدید ماه : 4,194
  • بازدید سال : 120,126
  • بازدید کلی : 11,956,599