loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 783 1392/07/01 نظرات (0)

 

آغا “کصافط” اینتوری نوشته میشه :
“کثافت”
گفطم یادعاوری کنم بچه حا 26 روظ دیگه میرن مدرثه قلت املایی هاشونو گردن ما ننداظن !

 

از جلوی یه رستوران رد میشدم دیدم روی درش نوشته: لورل بیا هاردی برو!

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

صبح ساعت ۷ امتحان داشتم زنگ زدم به دخترخالم میگم
ببین کسی خونه ما نیست خدا وکیلی ۶:۳۰ زنگ بزن به گوشیم منو بیدار کن !
برگشته میگه : ببین من یادم میره یه ریع قبلش یه تک بزن

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

 

 

یکی از بچه های فامیل که ۵سالشه اومده به مامانش میگه
“از بازیهای مسخره تبلت خسته شدم یه چیز پیشرفته تر میخوام …”
ما بچه بودیم کاغذ میجویدیم میزاشتیم تو لوله خودکار پرت میکردیم طرف تخته سیاه …

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

بچه که بودم باورم نمیشد دو سوم بدن مارو آب تشکیل میده
تا اینکه این کارتونهای ژاپنی رو دیدم. لامصبا گریه می کنن سیل میاد

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

امروز دست خط خودمو بردم دارو خونه …
بهم دارو داد !

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

یعنی اینقدر که واسه “اینترنت شبانه رایگان” شب زنده داری کردم
اگه واسه نماز شب ، شب زنده داری میکردم الان یه سرور اینترنت مفتی تو بهشت داشتم!

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

این خارجیا یه قاشق شکر میریزن تو قهوه بعد نیم دور میچرخونن میذارن کنار یعنی که چی؟
ایرونیا صبحا نیم ساعت فقط هم میزنن، بازم وجدانشون راضی نمیشه !

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

ضمیر ناخودآگاهم فکر میکنه چون خوابش نمیاد
باید گشنه ش باشه

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

به دو دلیل اجازه نمیدم مخاطب خاصم به آیفون فایوم دست بزنه :
یک اینکه من آیفون فایو ندارم !
دو اینکه اصلا من مخاطب خاص ندارم !

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

به سلامتی دختری که ماشینش پنچر شد …
پیاده شد ، کاپوتو زد بالا !

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,315
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,315
  • بازدید ماه : 5,390
  • بازدید سال : 121,322
  • بازدید کلی : 11,957,795