loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 985 1392/07/05 نظرات (0)

امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی

که بفهمی دوست داشتنم را

از من که گذشت اما هرجا که هستی خسته نباشی …

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
به بعضیا باید گفت :

ﻛــﺎﺷــﻜـی شعورتم

ﻣـِﺜـﻞ ﻟـﻴـﺴـﺖ ﺩﻭﺳــﺘـﺎﺕ ﻫــﺮ ﺭﻭﺯ ﺑـﻪ ﺗــﻌـﺪﺍﺩﺵ ﺍﺿــﺎﻓـﻪ می شد

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

احترام گذاشتن به بعضیا

مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
جلوی کوه داد بزنی محبت بر می گردد محبت

تو از سنگم کمتر بودی …

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
سکوت و صبوریم را به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار

دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
هی غریبه قیافت خیلی آشناست …

من و تو جایی همدیگر را ندیده ایم ؟

آهان یادم اومد یه روزهایی خاطره هایی با هم داشتیم

یادمه اون موقع دم از عشق و عاشقی می زدی …

اینقدر مات نگاهم نکن عشقت حسودیش می شه !

راستی قبل رفتن خواستم بدونی

وقتی دیدمت دلم نلرزید …

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
کودکی هایم را ببخش

من بزرگ نمی شوم

نه اینکه نخواهم بزرگ شوم

که در من بزرگی مفهومی است دست نیافتنی

دوست من کودکی هایم را بر من ببخش

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
با آنکه انتقام از دشمن حرام نیست

در عفو لذتی است که در انتقام نیست

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
اگر با گذشت کردن کسی کوچک می شد

خدا تا این اندازه بزرگ نبود!

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
خیلی وقت است که کــــات گفته ام

ولی تو همچنان برایم بــــازی می کنی
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,239
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,239
  • بازدید ماه : 4,314
  • بازدید سال : 120,246
  • بازدید کلی : 11,956,719