loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 557 1392/07/06 نظرات (0)

 

داداش گودزیلای من ۶سالشه انقد مامانمو اذیت کرد مامانم عصبانی شد گفت :
اگه بیام انقد میزنمت که به خر بگی داداشی …
خب آخه مادر من به من چه آخه ؟؟؟


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


یه بیماری هست اسم نداره اما نتیجه ش نگهداشتن شیشه عطرها و اسپری های تموم شده س !



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


یعنی روغنی که از لقمه کوکو میریزه روی لباس آدم از دمپایی خیس دسشویی دردناک تره !



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

من یه درد لاعلاج دارم و اونم اینه که هروقت به تابه سیب زمینی سرخ کرده میرسم نباید بخورم چون کمه !

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

دختره شبیه سوبل برگر با پنیر اضافه س + پیاز و جعفری ، اونوقت تو مشخصات پروفایلش زده مدلینگ …
اینارو اذیت نکنید ، اینا نباشن منطقه نیاوران خلوت میشه !


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


اولین ضربه ی روحی زندگیمو زمانی خوردم که یه گردو رو شیکوندم خوردم دیدم ترشه ، نگو لیمو امانی بوده …


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


بعضیا هم مثه هندزفری میمونن ، هارت و پورتشون فقط تو گوش ماست وگرنه واسه بقیه صدای پشه هم نیستن !


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


بعضی بقالا یه جور قیافه میگیرن انگار رییس هایپر استارن !



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


امروز نه تنها کسی تولدمو تبریک نگفت بلکه حتی تولدمم نبود !


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


یه پسرخاله دارم که هنوز سه سالش تموم نشده و نمیدونه “زرافه” چیه ؟ مامانم اومد براش توضیح بده که قشنگ متوجه بشه ، گفت : زرافه یه حیوون خیلی گندست ، خیلی خیلی بزرگه ، از دایی سعیدم بزرگتره !
فکر کنم حضورم تو خونه اونقدرا هم بد نیست ، میتونه به رشد علمی این بچه ها کمک کنه !!!

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *



صبح ساعت ۷ امتحان داشتم زنگ زدم به پسرخالم میگم ببین کسی خونه ما نیست خدا وکیلی ۶:۳۰ زنگ بزن به گوشیم منو بیدار کن !
برگشته میگه : ببین من یادم میره یه ریع قبلش یه تک بزن …



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,498
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,498
  • بازدید ماه : 5,573
  • بازدید سال : 121,505
  • بازدید کلی : 11,957,978