loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 371 1392/07/10 نظرات (0)

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم ، یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


نه قرص و نه شربت و دوا، هیچ کدام

تاثیر ندارند به مانند ” سلام ”

برگرد که بی تو نفسم می گیرد

اکسیژنِ بی عطر ِ تو، سمّ است برام . . .


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


همه می گویند “سخت گیر”م!

راست می گویند

همین است که انقدر “سخت”

به تو “گیر” داده ام . . .


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


گریه کار کمی است برای توصیف نداشتنت

دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر میکنم . . . !


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


از روزی که

تصمیم به رفتن گرفته ای

بلاتکلیفی بین ما موج میزند

مثلا همین دل من

نمیداند با تو بیاید؟ یا پیش من بماند؟؟؟


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


من رو نمیخواست

بتی که از من ساخته بود رو میخواست

واسه همین هر وقت خودم بودم دعوا داشتیم . . .


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


دلبندم

من دلم فقط ، روی دلِ تو

بند می شود . . . !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


خواستنِ دوبارهٔ بعضی‌ از آدمها ، مثل پیکِ آخر مشروبه

نمیدونی بخوری حالتو بهتر می‌کنه یا بالا میاری …!


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


دلــــــــتنـگم

بــــــــرای او نـــه

برای منه قبــــل از او

چقــــدر قشنـــگ بــــودم . . .


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


چشمانت

زیباترین درس ایست که خوانده ام

چه معلم خوبیست ، نگاهت . . .


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 242
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,600
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,600
  • بازدید ماه : 4,675
  • بازدید سال : 120,607
  • بازدید کلی : 11,957,080