loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 1551 1392/08/04 نظرات (0)

 


بن بست دنیاست براى من آغوشت

اولین باریست که هراسى ندارم بگویم :

به بن بست رسیده ام . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *
سلامتی کسی که اونقدربیادشیم

که اگه به یادخدابودیم نصف بهشت مال مابود . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *
سکوت و تنهایی دنیایِ خودم را ،

مدیونِ حضورِ توام ،

آمدنت یا رفتنت ، کدام را باور کنم . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

عشق اگر پیدا شد که دیگر عشق نیست ، معرفت است

عشق از آن رو هست که نیست

پیدا نیست و حس می شود . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


اگرقانون عشق نبود

درحین جان دادن،پافشاری برای زنده ماندن نیزمعنانداشت.


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن ،

من همان عاشقِ ساده دل تنهام که بی تو هیچم . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

وقتی که بودی نیازی به راهِ دور نبود ،

اما حالا دورترین جایِ دنیا دردِ دلم را دوا میکند ،

من میرسم تو بمان . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


بیچاره من که هوایِ تو را داشتم ،

اما تو آن را حبس کردی ،

نفس کشیدن بی هوا ممکن نیست . . .

 

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

 

 

منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

مرا که هیچ مقصدی به نامم…و هیچ چشمی در انتظارم نیست را ببخشید

که با بودنم ترافیک کرده ام . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,556
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,556
  • بازدید ماه : 5,631
  • بازدید سال : 121,563
  • بازدید کلی : 11,958,036