loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 867 1392/08/06 نظرات (0)

 

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

 

تولدت را تبریک میگویم ......
دیر نیست روزی که همه به قول سهراب ترا به هم تبریک میگویند .
خلاصه میگویم......!
" نازنینم لمس بودنت مبارک "


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


.

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط
در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

عزیزم تولدت مبارک . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


.

 

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

.

داره بارون میاد  خوب که نگاه کردم.

.

 هوا که ابری نبود...

اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن......

آخه یکی ازشون کم شده

مهربون ترین تولدت مبارک

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


.

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


.

چه خوب شد که  به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی

عزیزم تولدت مبارک . . .

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


.

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر...

تولدت مبارک...

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


.

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه

آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.

تولدت مبارک

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


.

لحظه تولد تو،شروع پروازاست برای پرستوهاوخاطره ماندنی برای تمام آسمانها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 235
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,785
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,785
  • بازدید ماه : 5,860
  • بازدید سال : 121,792
  • بازدید کلی : 11,958,265