loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 1471 1392/08/16 نظرات (1)

.

 

دستانت رو دور گردنم حلقه کن

این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

من درختت میمونم

تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی ، آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات

 یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات !



* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

آرزو کن با من

که اگر خواست زمستان برود

گرمی ِ دستِ تو اما باشد

آرزو کن با من

ما” ی ما ” من” نشود

سایه ات از سر ِ تنهاییِ من کم نشود . . .

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

به اندازه ی …..

بی خیال ….

تو فکر کن دوستت ندارم

من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

چه “شوری” میزند دلم وقتی

در چشم دیگران

انقدر “شیرین” میشوی !


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

بـــــــــــــی منطــق ترین عضو بـد نـــــــم

چشمهـــــــــایم اند

مــــی بیننـــــد ڪـه  دیــــگر دوستـــــم نـداری

امــــا هنـــوز تشنــه  دیدنت هستند . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

من مانده ام و
۱۶جلد لغت نامه که هیچکدام ازواژه هایشان

مترادف *دلتنگی*های لعنتی نمیشود!

کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد…نه معنا

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

امروز برایت یک عینک نو خریدم

آخر تازگی ها ، حتی در اوج نزدیکی هم مرا نمی بینی  . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

می گویند عشق خدا به همه یکسان ست ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست
و عاشقانه می خوانم
عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار :
زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه “تویی

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

زندگی همینه :
انتظار یه آغوش بی منت
یه بوسه بی عادت
یه دوستت دارم بی علت
باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

دوست داشتن تو خرج دارد ، دل مایه دار می خواهد

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند
با تو باید مثل باران حرف زد !

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

در بودنت به نبودنت و در .
روزایی که “تو” توشون نیستی ، حیفم میاد زندگیشون کنم
* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad در تاریخ 1392/08/19 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بودن ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,540
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,540
  • بازدید ماه : 6,615
  • بازدید سال : 122,547
  • بازدید کلی : 11,959,020