loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 393 1392/08/16 نظرات (0)

.

یا ابا عبدالله (ع)
آمدم از سفر و جز غمم، احوال نبود
این چهل روز کم از غصه‌ی چهل، سال نبود
با سرت بودم و فکر بدن ات می‌کُشتم
کاش آنروز نمی دیدم و پامال، نبود
(مهدی صفی یاری)


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

تا کرب و بلا هست ، زمین را عشق است
آه دل همواره غمین را عشق است
هر چند که هیچ است همه ارزش ما
مجنون حسینیم ، همین را عشق است



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

جابر این جا حرم محترم خون خداست / هر طرف سیر کنی جلوه ی مصباح هداست
غسل از خون جگر کن که مزار شهداست / سر و دست است که از پیکر صد پاره جداست




* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

گفت ضمایر را بشمار
گفتم من ، من ، من ، من …
گفت فقط من !!!؟؟؟
گفتم آری همگی رفته اند زیارت ارباب و فقط منم که اینجا تنها مانده ام...




* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


کربلایت بار دیگر منزل زینب شده
در عزای اربعینت جان او بر لب شده
او که شمع محفل شمس و قمر، وان غنچه بود
بعد از این پروانه ی هجده گل و کوکب شده


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


پیامک های مذهبی امام حسین (ع)

از کودکی به گردن ما شال ماتم است
نابرده رنج ، گنج به ما داده ای “حسین”


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


یک زن میان محملی اندر غم و تاب و تب است
این زن صدایش آشناست، ای وای من او ” زینب ” است...


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


دیده خونبار دارد آسمان کربلا
هست تا در انتظار کاروان کربلا
روز و شب در انتظار مقدمِ آلِ علی‏ست
تشنه کامی‏ها به دشتِ بیکران کربلا



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

بنازم آنکه دایم گفتگوی کربلا دارد / دلی چون جابر اندر جستجوی کربلا دارد
به یاد کاروان اربعینی با گریه می گوید / همی بوسم خاکی را که بوی کربلا دارد...



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
اس ام اس جدید مذهبی و هیئتی
اربعین آمد و اشگم ز بصر می آید گوییا زینب محزون ز سفر می آید
باز در کرب و بلا شیون و شینی برپاست کز اسیران ره شام خبر می آید



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,925
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,925
  • بازدید ماه : 5,000
  • بازدید سال : 120,932
  • بازدید کلی : 11,957,405