loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 262 1392/08/17 نظرات (0)

.

 

 

آدم وقتی یه حس تکرارنشدنی رو با یکی تجربه میکنه ، دیگه اون حس رو با هیچکس دیگه ای نمیتونه تجربه کنه !
بعضی حس های خاص و ناب هستند … مثل بعضی آدم ها !

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

دنیا را بهتر شناختم پس از آنکه تو را شناختم

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

آنقدر ها هم

روی وقار من حساب نکن

قطب زمین هم که باشم

تو را که میبینم

یخ هایم آب میشود….

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

دلــــــم

اگـــر بــرای  تــو تـنگ مـی شــود

ببخـش !

روزم ایـن گـونه ، قـشنـگ مـی شـود

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

چه زیباست که تو تنها نیاز من باشی و

چه عاشقانه است که تو تنها آرزویم باشی و

چه رویایی است این لحظه های ناب عاشقی و

من و همه زیبایی های عاشقانه و رویایی را فقط با تو حس میکنم

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

ما به هم نمی رسیم

امّا بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت . . .

 

 

 

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

 

 

مات شدم

از رفتنت !!

هیچ میز ِ شطرنجی هم درمیان نبود

این وسط فقط یک دل بود

که دیگر نیست



* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


مدتهاست

چتر منطق را بر سر گرفته ام!

تا باران عشق را تجربه نکنم!

دیگر توان مقابله با

تب و لرز برایم باقی نمانده است!!!


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام …!

* * *


کــاش اینبــار حداقل دل  واژه برایــــم می سوخت

و خبــری مـی داد از

نـرفتن  تـــو ..


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

خیلـی حــرف اسـت
کـــه تــــو هـــر روز در گلـــویت
خــــاری کشنـــده احســـــاس کنــی
بـــــــرای کســـی کــه
بـــدانــــی
حتــــی یک بــار در عمـــرش
بــه خــاطـــــــر تـــو ” بغـــض ” هـــم نکــــرده اسـت


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *


گل گرفته ام تا اطلاع ثانوی در قلبم را ، لطفا نگوید کسی “ دوستم داشته باش
این یک قلم جنس را نداریم . . .
تمام شد . . .
من تعطیلم !

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

 
گــــــاهی

احســـــــاس میکنم روی دست خدا مانده ام. . .

خستـــــــه اش کرده ام. . .

خودش هم نمی داند بامن چه کند! ! !
 

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را ؛ بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

 
* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *
 

آرام میروم ، آنچنان آرام که ندانی کی‌ رفته ام اما وقتی‌ جای خالیه مرا ببینی‌ آنچنان سخت رفته ام که تمام عمر زمان رفتنم را فراموش نکنی !

 
* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 373
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 952
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,153
  • بازدید ماه : 2,153
  • بازدید سال : 118,085
  • بازدید کلی : 11,954,558