loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 549 1392/08/19 نظرات (0)

.

 

باران میبارد ، به حرمت کداممان نمیدانم
من همین قدرمیدانم ، باران صدای پای اجابت است
خدا با همه جبروتش ، دارد ناز میخرد ، نیاز کن . . .

 

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

میگویند باران که ببارد ، بوی خاک بلند می شود
پس چرا اینجا ، باران که می بارد
عطر خاطره ها می پیچد . . . ؟

 

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

باران که میبارد
دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افـتم
بدون ِ چتر ، من بـغض می کنم ، آسمان گـریـه . . .

 

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

باران که می زند ، هـمه چیز تازه می شود
حتّی داغِ نبودن ِ تو . . .

 

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

دیشب که باران آمد ، میخواستم سراغت را بگیرم
اما خوب میدانستم ، این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

باران همیشه می بارد ، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

 

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

مثل باران های بی اجازه
وقت و بی وقت
درهوایم پراکنده ای
و من
بی هوا
ناگهان خیسم از تو !

 

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

حسن باران این است ، که تبسّم دارد
گرد غم از همه چیز ، از همه جا می گیرد
همه جا بر همه کَس می بارد
و تعلق دارد به جهانی از عشق . . .

 

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است
که می گویم : من تنها نیستم ، تنها منتظرم . . .

 

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

دیـر آمدی بـاران
دیـــــر
من در جــایـــی
در حجـــم نبــودن کســی خشکیـــدم . . .

 

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

بغض هایم را به آسمان ، سپرده ام
خدا به خیر کند باران امشب را . . . !

 

* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

پنجره ی باران خورده ات را باز کن
چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است . . .


* * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 693
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 693
  • بازدید ماه : 3,768
  • بازدید سال : 119,700
  • بازدید کلی : 11,956,173