loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 621 1392/08/25 نظرات (0)

.

 

 

 

به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


سفر مگو که دل از خود سفر نخواهد کرد
اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد
من و تو پنجره های قطار در سفریم
سفر مرا به تو نزدیکتر نخواهد کرد


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


نمیدانم چرا بیمارم امشب
سکوتی خفته در گفتارم امشب
غم اشک دلم آهسته می گفت
پریشان از فراق یارم امشب .


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


دست من کوتاه از دیدار توست
قلب من اما همیشه یاد توست .


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت ، آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


من بودم;

تو

و یک عالمه حرف…

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه

چقدر وزن دارد…


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟
دلتنگی معنی ندارد …
درد دارد


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


دل من تنگ تو است

صندلیهای حیاط

پر برف دیشب …

و تو کی می آیی؟

که شود آب همه برفهایی

که نبودت را فریاد زده !


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم ، تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


دلتنگی احساس قشنگیه

وقتی بدونی اونیکه دوسش داری

هیچوقت فراموشت نمی کنه


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد …


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


نگاهم کن که چشمانت قشنگ است

صدایم کن که دل در سینه تنگ است

مرا با خود ببر آنسوی غربت

که اینجا شیشه هم از جنس سنگ است


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


چقدر سرد است!

وقتی…

دلتنگتم و نیستی


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


اشکهایم که سرازیر میشوند……

دیری نمی پایدکه قندیل می بندد…

عجیب سرد است هوای نبودنت

 
نمی دانم چکار کنم بی تو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 219
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,443
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,443
  • بازدید ماه : 5,518
  • بازدید سال : 121,450
  • بازدید کلی : 11,957,923