loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 635 1392/09/04 نظرات (0)

.

 

قبلنا ما یه یخچال داشتیم سر و صداش روح آدمو خراش میداد

لامصب تا میومدی به صدا عادت کنی تن و فرکانس و جنس صدا عوض میشد هر نیم ساعت
###### اس ام اس دونی ######


ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ میزنه ﺗﻮ ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺸﻤﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻢ ؟

ﺭﺍﺳﺖ ؟

ﭼﭗ ؟

ﻭﺳﻂ ﭘﯿﺸﻮﻧﯿﺶ ؟

ﺩﻣﺎﻏﺶ ﻋﺎﯾﺎ ؟

 

د کدومش بگو خوب

ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ

###### اس ام اس دونی ######

 

 

رفتم پرینتر قیمت کنم یه بچه ی ۱۴ساله با باباش اومده بود به یارو می گفت :

Autodesk Maya که بهم دادین مشکل داره ، ورژن جدیدش رو ندارین ؟

محیط Google Android Studio رو دوست ندارم خیلی بچگانه س و ساده ، چیز دیگه ای ندارین ؟

اومدم خونه توی گوگل جستجو کردم تا فهمیدم اینا چی هستن

خدا میدونه من تا سن
۱۴سالگی بزرگترین دغدغه ی تکنولوژیکیم این بود که

چجوری می تونم هم زمان رنگ قرمز و آبی این خودکار چند رنگه هارو بدم پایین
###### اس ام اس دونی ######


بچه بودم وقتی به کسی فوش می دادم و طرف آینه نشون میداد

آنچنان شیرجه ای میرفتم که نکنه یه موقع فوش برگشتی بهم بخوره

البته اون موقع بچه بودم الان یه جا خالی ساده میدم !
###### اس ام اس دونی ######


عاقا من واسه آیفون ۵م اس ام اس اومده نمیتونم بخونمش هرکاری می کنم ،

 

الان ۲ساعته درگیرم

به نظرتون اینکه واسم اس ام اس نیومده و اینکه من آیفون ۵ ندارم میتونه

 

تو این مسئله نقش داشته باشه ؟
###### اس ام اس دونی ######


سنگین تر از آنم که با گریه سبک شوم

باید حتما برم دسشویى
###### اس ام اس دونی ######


ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ

ﺗﻮﺭﻭ ﺟﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺕ
۲ﺗﺎ ﺳﺎﻧﺪﯾﺲ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﺮﻭ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺧﻮﺩﺕ ﺧﯿﻠﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﺪﻩ
###### اس ام اس دونی ######


ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺳﻮﺳﮏ ﻧﺒﺎﺷﻪ

ﺍﮔﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺍلاﻥ ﺣﺘﻤﺎ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ
###### اس ام اس دونی ######


پسر : دردت اومد ؟

دختر : واسه چی ؟

پسر : مگه تو از آسمون نیفتادی زمین واسه من ؟

دختر : وایی عشقم راس میگی ؟اره بگو جون من

پسر :  باور کن ! کاملا مشخصه با صورت خوردی زمین
###### اس ام اس دونی ######


ﺗﺎﺯﮔﯿﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ نمیشم

ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺧﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﺮﺩﻩ !
###### اس ام اس دونی ######

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,408
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,408
  • بازدید ماه : 5,483
  • بازدید سال : 121,415
  • بازدید کلی : 11,957,888