loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 247 1392/09/10 نظرات (0)

.

 

تو فکرم یه نمایشگاه بزنم

نقاشی هایی که موقع درس خوندن واسه کنکور کشیدم رو به نمایش بذارم
###### اس ام اس دونی ######


احترام پدرم به حریم خصوصی به این صورته که اول در رو باز میکنه

بعد طی همون فرایند باز شدن در همزمان چند ضربه ای هم به در می زنه
###### اس ام اس دونی ######


من موندم چرا همیشه عکس ده نفر برتر کنکور رو تلوزیون نشون می ده

باور کنید ده نفر آخر شدن سختر از اونه

مسئولین کجایید ؟
###### اس ام اس دونی ######


دارم به این فکر می کنم که

آﺩﻡ می ﺘﻮﻧﻪ ﯾﻪ ﺯﻥ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﻭ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻄﻌﺎﺗﺶ ﺭو ﺑﺪﻩ

ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺍﺭﺯﻭﻧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ
###### اس ام اس دونی ######


همیشه می گن شکست مقدمه پیروزیه

نمی دونم پس من کی از دور مقدماتی صعود می کنم ؟
###### اس ام اس دونی ######



از بین تمام گره هایی که تو زندگیم داشتم

فقط تونستم گره هندزفری رو باز کنم

همینم خوبه !
###### اس ام اس دونی ######



طرف تو قسمت Work At پروفایلش نوشته

مدیر دلداری مسافرهای جا مونده از پرواز در فرودگاه

من برم با اسید کلریک یه دوش بگیرم با اجازتون
###### اس ام اس دونی ######



یکی از کاربری های کارت ملی اینه که

هر از چند گاهی نگاهت به عکست بیفته و به قیافه الانت امیدوارت کنه

###### اس ام اس دونی ######


من می خوام رمز کارت عابر بانکمو بزارم دو هزار و نهصد و شصت و شیش

تا وقتی فروشنده رمزشو پرسید بگم ۲۹ دو تا شیش !
###### اس ام اس دونی ######



میگن آدمای جذاب حافظه ی ضعیفی دارن

ببخشید چی داشتم می گفتم ؟

###### اس ام اس دونی ######

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,777
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,777
  • بازدید ماه : 5,852
  • بازدید سال : 121,784
  • بازدید کلی : 11,958,257