loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 209 1392/09/11 نظرات (0)

.

 

 

موقعی که داری واسه بدست آوردن کسی میدوی آروم بدو چون شاید یکی هم داره واسه بدست آوردن تو میدوه

 
###### اس ام اس دونی ######


 

زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد

 
###### اس ام اس دونی ######


 

یادته بهت گفتم كه خشت دیوار دلتم، تو هم منو شكستی ولی اشكالی نداره، حالا خاك زیر پاتم

###### اس ام اس دونی ######



 

من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام....من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دلخود من به عشق پوچ توخندیده ام

 
###### اس ام اس دونی ######


 

چه کردی با خودت زیباشدی یار درون خفته راکردی توبیدار گرفتی دست من بردی به گلشن نمودی نرگس گیلاس طرّار

 
###### اس ام اس دونی ######


 

عشق با روح شقایق زیباست عشق با حسرت عاشق زیباست عشق با نبض دقایق زیباست عشق با حسرت دیدار تو بودن زیباست
###### اس ام اس دونی ######




نه از خاكم نه از بادم نه در بندم نه از آدم

نه آن لیلا ترین مجنون نه شیرینم نه فرهادم

فقط مثله تو غمگینم فقط مثله تو دلتنگم

اگر آبی تر از آبم اگر همزاد مهتابم

بدون تو چه بیرنگم بدون تو چه بی تابم

 
گل عشق تو هستم شبنمم باش

دلم دنیای زخمه مرحمم باش

زدرد بی كسی قلبم شكسته

به شهربی كسی ها همدمم باش

 
###### اس ام اس دونی ######


 

دیروزبا یه دسته گل اومده بودبه دیدنم

با یه نگاه مهربون همون نگاهی كه سالها

آرزوشو داشتم وازم دریغ میكرد گریه كرد

گفت دلش برام تنگ شده میخواستم

اشكاشو پاك كنم ولی نمی تونستم

فقط نگاهش كردم اون رفت

ولی سنگ قبرم خیس خیس بود...

 
ابر بارنده به دریا گفت:

من نبارم تو کجا دریایی !

دریا در دلش خندید و گفت:

ابر بارنده تو خود از مایی !

 
###### اس ام اس دونی ######


 

لحظه رفتنی ست و خاطره ماندنی،

تمام ادبیات عشق را به یك نگاه می فروختم

اگر لحظه ماندنی بود و خاطره رفتنی ...

 
###### اس ام اس دونی ######



 

خیلی ها با كمك ستاره راهشون

و پیدا كردن و رفتن ستاره تا یادشه تو

سیاهی گم بوده ولی برای شادی راه

یافته ها باز هم با تمام وجود می درخشه؛

حتی از پشت ابر، حتی تو روشنی صبح ...

 

 
###### اس ام اس دونی ######




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,383
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,383
  • بازدید ماه : 5,458
  • بازدید سال : 121,390
  • بازدید کلی : 11,957,863