loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 218 1392/09/14 نظرات (0)

.

 

 

تـو که نیستی
من به عکس هایت می نگرم
این همان تنفسِ مصنـوعی است . . .

 

###### اس ام اس دونی ######

 

یه هوایت بگو آنقدر به سرم نزند
من ! سرم درد میکند

 

###### اس ام اس دونی ######

 

خدایا کاسه ی صبرم کوچک نیست ، این غمها بزرگتر از دل هستند . . .

 

###### اس ام اس دونی ######

 

وچه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی
پشت هر “دوستت دارم
چقد دوستت دارم…!

 

###### اس ام اس دونی ######

 

لحظات دوریت را با ساعت شنی می شمارم
اکنون یک صحرا گذشته است . . .

 

###### اس ام اس دونی ######

 

خدا را شکر بعد از اینهمه زندگی منم یه چیزی شدم
فراموش

 

###### اس ام اس دونی ######

 

شراب چند سالِ است
نامت!؟
به زبان که می‌آورم
مست می‌شوم!

 

###### اس ام اس دونی ######

 

 

پله ها را بالا رفتم
پایین آمدم ،
عطرت یک جا
بَند نمی شود

 

###### اس ام اس دونی ######

 

لباس عید بپوش و میان شهر بیا
که عید بی تو فقط واژه ای ست در تقویم . . .

 

###### اس ام اس دونی ######

 

گاهی دلم برای گوشهایم می سوزد
طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنند . . .

 

###### اس ام اس دونی ######

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,029
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,230
  • بازدید ماه : 2,230
  • بازدید سال : 118,162
  • بازدید کلی : 11,954,635