loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 1097 1392/09/18 نظرات (0)

.

 

حس اسارت ؛ در اسارت دستهای توست

دلم حبس ابد میخواهد !ش

###### اس ام اس دونی ######

 

معلم ورقه ها را داد ؛ همه مرا مسخره کردند اما باور کن درست نوشته بودم
گفته بود جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید و من همه را نوشتم “تـــــــو
مگر نه اینکه این جای خالی ها را فقط تو پر میکنی ؟؟؟
###### اس ام اس دونی ######




همیشه از هرچیزی ترسیدیم سرمان آمد
بیا این بار از با هم بودن بترسیم
###### اس ام اس دونی ######



وقتی با تو قرار دارم ، قرار ندارم

قرار ندارم
###### اس ام اس دونی ######


عشق یعنی وقتی یکیمون مریض میشه ، اون یکیم ازش بگیره !

###### اس ام اس دونی ######



خیابان شعر بلندیست وقتی من با قدم های تو قدم میزنم !
###### اس ام اس دونی ######



هیچ چیز جای خود نیست !!!
زندگی ، آدم ها ، قلب ها
یا یکی بی دل است یا دو دل
یکی هم اینجا بی تو ، دل توی دلش نیست
###### اس ام اس دونی ######




مهربانی ات را مرزی نیست

یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده
###### اس ام اس دونی ######


قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم

دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم
###### اس ام اس دونی ######

این روزها بدجور به تو آغشته ام ، از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند .
###### اس ام اس دونی ######


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 222
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,449
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,449
  • بازدید ماه : 5,524
  • بازدید سال : 121,456
  • بازدید کلی : 11,957,929