loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 313 1392/09/21 نظرات (0)

.

 

خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن ، به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم !
###### اس ام اس دونی ######
عشقو باید باور کرد
بوسه رو باید حس کرد
احساسو باید لمس کرد
امــــــــــــــــــا ….
دوست داشتنو باید ثابت کرد
###### اس ام اس دونی ######

عاشق ترین مرد ، آدم بود
که بهشت را به لبخند حوا فروخت . . .

###### اس ام اس دونی ######

مرا تا نقره باشد می‌فشانم / تو را تا بوسه باشد می‌ستانم
و گر فردا به زندان می‌برندم / به نقد این ساعت اندر بوستانم
جهان بگذار تا بر من سر آید / که کام دل تو بودی از جهانم . . .

###### اس ام اس دونی ###### 

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم

###### اس ام اس دونی ######

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی
جـــــــــانم !

###### اس ام اس دونی ######

دیکتاتور
تویی و آغوشت !
که هر بار مرا تسلیم می کند . . . !

###### اس ام اس دونی ######

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن
به هر حال دارم فراموش میکنم فراموش شدنم را . . .

###### اس ام اس دونی ######

هیچ میدانستی
زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی
وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . .

###### اس ام اس دونی ######

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست
تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست
قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست . . .

###### اس ام اس دونی ######

اتاق تنهاییم پا به ماه اتفاق تازه ایست
به گمانم یکی نبود قصه های من در راه است . . .

اری تو چه فکر میکنی

###### اس ام اس دونی ######

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 579
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 579
  • بازدید ماه : 3,654
  • بازدید سال : 119,586
  • بازدید کلی : 11,956,059