loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 309 1392/09/25 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

 

هنوز هم سوار مرکب خیال من تویی

هنوز هم یگانه شاهکار این قلم تویی

هرآن به یاد تو، به مدح عشق می رسم

و باز شرح هرنگاه عاشقانه ام تویی . . .
###### اس ام اس دونی ######

صدای تپش قلبت
از فرسنگها
هر پرستویی را عاشق میکند
چه رسد به دلی که به انتظار نشسته

###### اس ام اس دونی ######

تا تو هستی که دستانم را بگیری،
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!
کاش تابستانها هم برفی بود !

###### اس ام اس دونی ######

در عجبم از کار خدا
تو را آفریده
و انتظار یکتا پرستی دارد از من ..!

###### اس ام اس دونی ######

درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند
معنی کور شدن را گره ها میفهمند
سخت است بالا بروی ساده بیای پایین
قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند
یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند . . .

###### اس ام اس دونی ######

می خواهم
به هر آنچه
لمس نگاه تو را
دارد
جانانه مبتلا شوم

###### اس ام اس دونی ######

اخمهای تو
بالاترین لذت دنیاست..
ای بهانه تمام لوس شدن های من ..!

###### اس ام اس دونی ######

طـــعم اولیــن هم آغــوشــی با تو را
حتـــی در بهشت هم نمیتــوانم تجربــه کنم ..
زمیــن به کنــار ..!

###### اس ام اس دونی ######

امروز صبح که از خواب برخاستم.. باز هوا بارانی بود.. و تو باز با همان لبخند همیشگی همانجا ایستاده بودی.. درست وسط قلبم!

###### اس ام اس دونی ######

قبل از عاشق شدن بیاموز که چگونه در برفها راه بروی بدون اینکه ردپای از خود برجای بگذاری
###### اس ام اس دونی ######



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 415
  • بازدید ماه : 3,490
  • بازدید سال : 119,422
  • بازدید کلی : 11,955,895