loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 220 1392/09/27 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

 

من از این فاصله ها دلگیرم،گرچه با هر قدمش میمیرم،تو که احساس منو میفهمی، پس ببین عاشق بی تقصیرم، سهم من از تو فقط دلتنگیست،من برای تو شدن هم دیرم،بعد تو هیچ کسی مثل تو نیست،تو بمان جای تو من میمیرم.اری میمیرم

###### اس ام اس دونی ######

 

 

گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست .

.

###### اس ام اس دونی ######



.

در اوج دل نشاندمت ، در رهگذار زندگی زمانه گر خزان شود ، توئی بهار زندگی . . .

.

###### اس ام اس دونی ######



.

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آئینه ز من با خبر است / که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم / همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید / تا نبینم که چه تنها شده ام . . .

.

###### اس ام اس دونی ######



.

زندگی پرتو عصر است که در بزم وجود ، به نسیم مژه بر هم زدنی خاموش است . . .

.

###### اس ام اس دونی ######



.

بمون بگو چکار کنم ، دنیا پر از درد و غمه / تموم زندگیم توئی ، تو هم که اخمات تو همه !

.

###### اس ام اس دونی ######



.

همه دنبالت میگردن ، فکر میکنن گم شدی ، بگم تو قلب منی خیالشون راحت بشه !؟

.

###### اس ام اس دونی ######



.

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند ، تماشای تو زیباست اگر بگذارند

به من عاشق مسکین به حقارت منگر ، دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند . . .

.

###### اس ام اس دونی ######



.

بلند ترین شاخه درخت ، یک واژه را می فهمد ، و آن هم تنهائیست . . .

.

###### اس ام اس دونی ######



.

فریاد من از داغ توست ، اینگونه خاموشم نکن ،

حالا که یادت میکنم ، دیگر فراموشم نکن . . .

.

###### اس ام اس دونی ######

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 217
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 428
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 3,503
  • بازدید سال : 119,435
  • بازدید کلی : 11,955,908