loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 224 1392/09/29 نظرات (0)

اس ام اس شب یلدا

 

شب یلدا عزیزه هندوونه
اگر چه ترش و لیزه هندوونه
بهایش را چو پرسیدم ز یارو
بگفتا هیس جیزه هندوونه


####### شب یلدا مبارک #######

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


شب یلدا کنار یار بودی
به او دلبسته و بیمار بودی
شپش هایش گرفتی از سر شب
تو ِ نادان مگر بیکار بودی؟


####### شب یلدا مبارک #######

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


قیمت پماد سوختگی شب یلدا(چله)خیلی خیلی بالا میره.
اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد هااا
اون وقت لازمت میشه!!!


####### شب یلدا مبارک #######

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


ما منتظر صبح شب یلداییم
دستی به دعا تا فرج فرداییم . . .


####### شب یلدا مبارک #######

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


شب یلدای من آغاز شد....
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه.....
بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست
بی من یلدایت مبارک


####### شب یلدا مبارک #######

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


آری امشب شب یلدا است.....
شب فال.....
شب عشق.....
شب هندوانه.....
وشب آزادی وشب رهایی
چیزی به یادم نمی آید
جز اینکه
امشب شب تنهایی من است
یلدایت مبارک


####### شب یلدا مبارک #######

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


من بلندای شب یلدا را
تا خود صبح شکیبا بودم
شب شوریده ی بی فردا را
با خیال تو به فردا کردم
چه شبی بود !؟
عجب زجری بود !؟
غم آن شب که شب یلدا بود


####### شب یلدا مبارک #######

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


شب یلداست
دلم در خواب پروانه شدن بود
ولی افسوس
دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان
کنار سفره ای از عشق خالی ...
شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

 

####### شب یلدا مبارک #######

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

توی سرمای این شب طولانی

به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند

زودتر صبح بشه هم هستی ؟


####### شب یلدا مبارک #######

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


شادیتون شب یلدا دلتون قد یه دریا

توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک


####### شب یلدا مبارک #######

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 452
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,653
  • بازدید ماه : 1,653
  • بازدید سال : 117,585
  • بازدید کلی : 11,954,058