loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 273 1392/10/02 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

 

از “نبودنت” دلگیر نیستم
از اینکه روزگاری “بودی”، دلگیرم

###### اس ام اس دونی ######


خاطرات خیلی عجیبن
گاهی اوقات می خندیم
به روزایی که گریه می کردیم
گاهی گریه می کنیم به
یاد روز هایی که می خندیدیم

###### اس ام اس دونی ######


بی تو
برای خودم مردی شده ام
مردی که هنوز
برای خودش گریه میکند
###### اس ام اس دونی ######



تمام دنیا
محله ی کوچکی ست
که تو در آن متولد می شوی
و من
میان بازیِ بچه های محله
به عشق تو
پیر می شوم
###### اس ام اس دونی ######



میگفتند :سختی ها نمک زندگی است!!
امّا چرا کسی نفهمید!
نمک
برای من که خاطراتم زخمی است
شور نیست
مزه “درد” میدهد…!!

###### اس ام اس دونی ######

 

 

 

دل آرام را بی تاب میکنی ، دل بی تاب را آرام

آخرش نگفتی:

تو ، دردی یا درمان ؟

 

###### اس ام اس دونی ######

 

اگر دو نفر لبه پرتگاهی باشند کدومشون رو نجات میدی !؟

اونی که خیلی دوستش داری ؟

یا اونی که خیلی دوست داره ؟

 

###### اس ام اس دونی ######

 

 

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم

تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم . . .

 

###### اس ام اس دونی ######

 

می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … !

از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما

فهمیدم

پای ” او ” در میان است  . . .

###### اس ام اس دونی ######

 

زندگی شبیه شعریست

قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

 

###### اس ام اس دونی ######

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,551
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,551
  • بازدید ماه : 6,626
  • بازدید سال : 122,558
  • بازدید کلی : 11,959,031