loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 263 1392/10/04 نظرات (0)

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی

دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن

 

###### اس ام اس دونی ######

 

به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .

 

###### اس ام اس دونی ######

 

کاش نامت را با خط بریل مینوشتند

صدا کردنت کافی نیست ، شکوه اسم تو را باید لمس کرد !

 

###### اس ام اس دونی ######

 

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . . .

 

###### اس ام اس دونی ######

 

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه / چنان مهرت به جانم کرده ریشه

که در شش گوشه ی قلبم نوشته / عزیزم ، دوستت دارم همیشه . . .

 

###### اس ام اس دونی ######

 

دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو

 

###### اس ام اس دونی ######

 

تنهایی یعنی :

ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است ، اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

 

###### اس ام اس دونی ######

 

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند

مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

من به آن محتاجم !

 

###### اس ام اس دونی ######

 

 

 

ای کاش که ازحال من خبرت بود/ ای کاش دمی ازسرکویم گذرت بود
من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

 

###### اس ام اس دونی ######

 

نشسته ایم داریم نقطه بازی میکنیم
خودم و دلم را میگویم
زبان نفهم نمیفهمد قواعد بازی را
تمام خانه ها را با اسم تو پر میکند !

 

###### اس ام اس دونی ######

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 165
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 3,345
  • بازدید سال : 119,277
  • بازدید کلی : 11,955,750