loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 262 1392/10/12 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

همیشه هم قافیه بودند “سیب” و “فریب
همه با هم میگوییم سیب و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم
تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت آن لبخند مصنوعی !

 

###### اس ام اس دونی ######

 

معجزه نگاه توست
هر بار که نگاهت به سمت من
می افتــــــــد
بار دیگر مومن میشوم
به دین تو . . .

 

 

###### اس ام اس دونی ######

 

غصه دارند
دست هایم
وقتی
لمس آغوشَ‌ت را
هر شب فقط
خواب می بینند

 

 

###### اس ام اس دونی ######

 

ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم
زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری ”
چهار شنبه سوری راه انداخته ایم
ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو
همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .

 

 

 

###### اس ام اس دونی ######

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،
ده‌ها کتاب می‌شود،
اما تمام چیزی که در دلم هست،
فقط دو کلمه است،
دوستت دارم
.

###### اس ام اس دونی ######


.
دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …
.

###### اس ام اس دونی ######


.
احتیاجی به تسبیح نیست ،
دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم . . .
.

###### اس ام اس دونی ######


.
زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :
دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …
.

###### اس ام اس دونی ######


.
و چه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی
پشت هر “دوستت دارم
چقد دوستت دارم…!
.

 

###### اس ام اس دونی ######


.
.
دوست داشتن یعنی
وقتی میــــدونه
رو چیزی حساسی
یا از کاری بدت میـــاد
حواسش هست که ناراحتت نکنه
دوست داشتن یعنی همین
.

 

###### اس ام اس دونی ######

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 860
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 860
  • بازدید ماه : 3,935
  • بازدید سال : 119,867
  • بازدید کلی : 11,956,340