loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 271 1392/10/12 نظرات (0)

اس ام اس شهادت امام رضا (ع)

بر در دوست به امید پناه آمدهایم

همره خیل غم و حسرت و آه آمدهایم

چون ندیدیم پناهى به همه مُلک جهان

لاجرم سوى رضا بهر پناه آمدهایم

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

دلش دریای خون چشمش به در بود

امیدش دیدن روی پسر بود

پدر میگشت قلبش پاره پاره

پسر میکرد بر حالش نظاره

پدر چون شمع سوزان آب می شد

پسر هم مثل او بیتاب می شد

پسر از پردهی دل ناله سر داد

پدر هم جان در آغوش پسر داد

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

من کیستم گدای تو یا ثامن الحجج

شرمنده عطای تو یا ثامن الحجج

بالله نمی روم بر بیگانگان به عجز

تا هستم آشنای تو یا ثامن الحجج

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

با نام رضا به سینه ها گل بزنید

با اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید

بر دامن ما دست توسل بزنید

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

مرغ دلم شور و نوا می کند

ذکر علی بن موسی الرضا می کند

می پرد و می رود از سینه ام

آه که عشق تو چه ها می کند

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

خراسان میدهد بوی مدینه

خراسان کوه غم دارد به سینه

خراسان را سراسر غم گرفته

در و دیوار آن ماتم گرفته

شهادت امام رضا ( ع ) تسلیت باد

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

سفره 2 ماه عزا بسته میشه امشب خدا

اما بازه تا قیامت سفره های گریه ما

خدانگهدار سیاهیای ماه ماتم

خدانگهدار ماه صفر ماه محرم

لا یوم کیومک الحسین

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

تمام زهر کین در من اثر کرد

هلالی چهره ی قرص قمر کرد

و دشمن با همین زهر ستمگر

تو گویی خنجری در این جگر کرد

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

بیا از مدینه ای نور چشمان ترم

بین که از زهر جفا پاره شد این جگرم

چشم من مانده به در کجایی ای جواد من

ای عزیز دل من بیا برس به داد من

شهادت امام رضا ع تسلیت باد

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

شب شهادت مولای مهرپرور ماست

کسی که سایه لطفش پناهِ کشور ماست

شب شهادت هشتم امام معصوم است

که آستانه او قبله گاه باور ماست

شهادت امام رضا علیه السلام تسلیت باد

 

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,280
  • بازدید ماه : 1,280
  • بازدید سال : 117,212
  • بازدید کلی : 11,953,685