loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 259 1392/10/12 نظرات (0)

اس ام اس شهادت امام رضا (ع)

ای غریبی که ز جد و پدر خویش جدایی

خفته در خاک خراسان تو غریب الغربایی

این رواق تو و صحن و حرمت همچو بهشت است

روضه ات جنت فردوس مسما به رضایی

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

کوثر اشک من از ساغر و پیمانه، توست

دل آتش‌زده‌ام شمع عزاخانه تـوست

جگر سوخته خاکستر پروانه تـوست

شعله‌های دلم از آه غریبـانه تـوست

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

یا امام رضا

حنجره نورانى ات، جرعه نوش سم ستم سیه دلان مى شود

و طنین هق هق زائرانت تا قیامت گلوى سوخته ات را یاد مى کند

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

 

 

دلم برای تو پر می کشد امام غریب
غمت ز سینه شرر می کشد امام غریب
زیارت تو که فوق همه زیارت هاست
دل مرا به سفر می کشد امام غریب

 

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

 

 

عاقبت از زهر مأمون، پاره شد قلب رضا
در میان حجرۀ در بسته، می‌زد دست و پا
گه، جوادش را، گهی معصومه، را می‌زد صدا
داغ او تا صبح محشر، بر دل سوزان ماست
شهادت امام رضا(علیه السلام) تسلیت باد

 

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

)

 

بیا از مدینه ای نور چشمان ترم
بین که از زهر جفا پاره شد این جگرم
چشم من مانده به در کجایی ای جواد من
ای عزیز دل من بیا برس به داد من . . .

 

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

 

 

پیامبر(ص):
«پاره ای از تن من در خراسان دفن خواهد شد، هر مومنی او را زیارت کند
خداوند عزوجل بهشت را بر او واجب می کند
شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد

 

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

 

 

شب شهادت مولای مهرپرور ماست
کسی که سایه لطفش پناهِ کشور ماست
شب شهادت هشتم امام معصوم است
که آستانه او قبله گاه باور ماست  . . .

 

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

 

 

کوثر اشک من از ساغر و پیمانه، توست
دل آتش‌زده‌ام، شمع عزاخانه تـوست
جگر سوخته، خاکستر پروانه تـوست
شعله‌های دلم از آه غریبـانه تـوست . . .

 

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

 

 

ای غریب خراسان سیدی یا رضاجان
داغ تو بر دل ما چشم ما بر تو گریان
سینه‌ات پر شراره دیده‌ات پر ستاره
هم غمت بی‌شماره هم جگر پاره پاره . . .

 

•. •. •. •. • اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا (ع) •. •. •. •. •

 

)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,527
  • بازدید ماه : 1,527
  • بازدید سال : 117,459
  • بازدید کلی : 11,953,932