loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 317 1392/10/18 نظرات (0)

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

هم قــــــــــد شدیم
خدا میداند چه چیزهایی را زیر پاهایم گذاشتم

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

پست ترین آدما کسایی هستن که
به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران بگن شوخی

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

قیافه ام تابلو شده بود
گفتن : چی میکشی ؟
گفتم : زجر
گفتن : نه یعنی چی مصرف میکنی ؟
گفتم : زندگی

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

چقدر جالب
تو لحظه های داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه
اونم کسیه که داغونت کرده

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

عمریست نشسته ام
پای لرز خربزه هایی
که هیچوقت یادم نمی آید
کی؟
خوردمشان

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

در فنجان خالی میشوم
شبیه عابران خسته
مرا قورت میدهی و من
راه قلبت را پیش میگیرم
در قهوه ای که
به رگهایت جاری اس

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند
داغت می کنند
رگ خوابت را بلدند
زمینت می زنند

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

باید خودم را ببرم خانه
باید ببرم صورتش را بشویم
ببرم دراز بکشد
دلداریش بدهم ، که فکر نکند
بگویم نگران نباش ، میگذرد
باید خودم را ببرم بخوابد
من خسته است

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

امشب ؛
هنگام خوابیدن با خود قدری فکر کنیم
امروز چه کرده ایم
که فردا لایق زنده ماندن باشیم

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

کاش. شبی، روزی، جایی بر لبان تو تکرار می شد. نامم

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 232
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,760
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,760
  • بازدید ماه : 5,835
  • بازدید سال : 121,767
  • بازدید کلی : 11,958,240