loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 435 1392/10/20 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم
شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .




پر از شور و سراسر مهربانی ست
کمی سبز و کمی هم آسمانی ست
شده متن تمامی خبرها
دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !




برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند نازنین
چشمانت را قرض می دهی !؟




ای سبزترین خاطره در باغ وجودم
دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم
گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟
گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .




خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی
سه نقطه میشوی در شعرهایم !‏




یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند
چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .




ماه همیشه پشت ابر نمیماند

گاهی پشت پلکهای تو
روی شانه من بخواب میرود . . .




شب مانده و پروانه من منتظر است / تا صبح غزل خانه من منتظر است
هر وقت دلت هوای باریدن داشت / برگرد بیا شانه من منتظر است . . .




تاپ‌تاپِ قلبت
موسیقی بی‌کلامی‌ست ، که روان‌شناسان
برایم تجویز کرده‌اند . . .




همیشه رفتن بهترین نیست ، گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست
چه قهر باشیم چه آشتی
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند. . .


* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,636
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,636
  • بازدید ماه : 4,711
  • بازدید سال : 120,643
  • بازدید کلی : 11,957,116