loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 335 1392/10/22 نظرات (0)

اس ام اس برای گفتن شب بخیر

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات

شب به خیر احساس من . .

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

آدم باید ی مراسمی واس خواب داشته باشه!

ی ماچی، بغلی، شب بخیری!

لپ تاپ نیستیم ک درشو ببندی خاموش شه!

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

خورشید خاموش ، ستاره روشن آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن همه چیز اماده ست که توی خواب امشب تو رو توی رویاهام ببینم بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر . .

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !شبت به خیر

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

ای کاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم

و تو اسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببردشبت به خیر عزیزم

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

میخوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم / اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم

مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم / ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم . .

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

شبت پر از ستاره هایی باشه ک هر شب به خدا سفارشتو میکنن که همیشه ماه بمونی!

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

ای کاش دوباره صبح بشه دوباره مهمونت کنم

با گفتن صبحت به خیر گلها را قربونت کنم

شب به خیرعزیزِم

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

لالایی کن بخواب قشنگترین یارمنو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات میریزم.

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

خوابای رنگی بیبینی / خواب دلتنگی نبینی

شبت به خیر ای مهربون / خوب بخوابی عزیز جون

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

شب

یعنی پایان با تو بودن

ای کاش میشد شب نیز جلودارمان نبود

در انتظار شب های با تو هستم

شب خوبی داشته باشی

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

شب به خیر عزیزِ من ، خوابای خوب ببینی

بری از دامنِ شب ، گُل تازه بچینی

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها

عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .شبت بخیر

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

دنیا،دنیا آرامش بر وجود نازنینت را طالبم

.

 

###### اس ام اس دونی ######

.

 

شبت شیک

شبت بهشت

شبت رنگارنگ

شبت ستاره بارون

شبت پر خاطره

.

###### اس ام اس دونی ######

.

شب ها

به وقت خواب

از طرف من

وجدانت را ببوس

 

اگر بیدار بود … !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,889
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,889
  • بازدید ماه : 4,964
  • بازدید سال : 120,896
  • بازدید کلی : 11,957,369