loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 255 1392/10/23 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

معجزه نگاه توست
هر بار که نگاهت به سمت من
می افتــــــــد
بار دیگر مومن میشوم
به دین تو . . .



* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 



غصه دارند
دست هایم
وقتی
لمس آغوشَ‌ت را
هر شب فقط
خواب می بینند

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم
زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری
چهار شنبه سوری راه انداخته ایم
ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو
همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

همبازى هایمان را تا وقتى دوست داریم ، که خوب مى بازند
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
خدایا آنقدر خرابم که هیچ مرهمی آرامم نمی کند !
مرا در آغوش خود بگیر ؛ دلم آرامشِ خدایی می خواهد . . .
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
به آبنده بگویید نیاید ، حال من آینده ای که در گذشته انتظار داشتم نیست . . .
یک جای کار می لنگد !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به تو نگاه میکنم
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
هر روز این “عشق” یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار … نترس ، جریمه اش با من !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
من”ی که کنارش “تو” نباشد ، بزرگترین پارادوکس دنیاست
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
بعضی حس های خاص و ناب هستند … مثل بعضی آدم ها !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
این روزها قدم که میزنم ، منحرف میشوم به سمت چپ !!!
در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام
جای تو خوب است ؟؟؟
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
خیلی مواظب باش !
اگه با شنیدن صداش دلت لرزید
اگه با بدی هاش فرار نکردی و موندی
دیگه تمومه … اون شده همه ی دنیات !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
دلم خیلی بیشتر از حجمش پُر است
پر از جای خالی تو !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
روزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد و روزهایی که نیستی دلم
اما تو باش ! تحمل اولی آسان تر است
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
بن بست دنیاست برای من آغوشت
اولین باریست که هراسی ندارم بگویم به بن بست رسیده ام !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
به ماهی ها نگفتم تو دریایی
اما تمام رودخانه ها دنبال تو می گردند !
.

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,141
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,342
  • بازدید ماه : 2,342
  • بازدید سال : 118,274
  • بازدید کلی : 11,954,747