loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 211 1392/10/24 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

ابراهیم که نیستم میگذاری میروی
این آتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد !!!
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
باز هم “خیال” تو مرا “برداشت” !
کجا می برد نمی دانم ؟!
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
در سرخ ترین لحظه اشک تشنه یک نگاه توام برای لبخندی دوباره
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
نپرس چرا سیگار میکشی ، بپرس چی میکشی که انقدر سیگار میکشی !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
سخت است
فراموش کردن کسی
که با او
همه چیز و همه کس را
فراموش می کردم !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
همه ماهر شده اند
یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !
اما من
ناشیانه
به یک نفر دل میبندم
هزاران بار
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
باور کن خیلی حرف است
وفادار دست هایی باشی
که یکبار هم لمسشان نکرده ای
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
انگار میدان است !
دلم را میگویم !
هر که از راه میرسد دورش میزند . . .
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
مدتی است نقش درخت خشک را بازی میکنم اما نمیدانم منتظر بهار باشم یا هیزم شکن !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
این روزها خیلی ها زندگی نمی کنند . . .
فقط ادامه می دهند . . . !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
بـــــی تـفاوت نـــیسـتم
فـقط
دیــگه کســی بـرام
مـــتفــاوت نــــــــــیسـت!

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

نترس حوا… سیب را با عشق گاز بزن!
آدم بی عشق، ‌ لیاقت بهشت ندارد
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
*
ممنوع السفرم کرده اند
خودت میدانی با خیالت
به کجا نرفته ام
.

.

.
ابراهیم نیستم
اما غرورم را قربانی کسی کردم که ارزش گوسفند هم نداشت
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
زندگی!!!
کلاهت را به هوا بینداز
که من دیگر حال بازی کردن ندارم!
تو بردی
.

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 217
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 3,468
  • بازدید سال : 119,400
  • بازدید کلی : 11,955,873