loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 190 1392/10/28 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

همبازى هایمان را تا وقتى دوست داریم ، که خوب مى بازند


.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
خدایا آنقدر خرابم که هیچ مرهمی آرامم نمی کند !
مرا در آغوش خود بگیر ؛ دلم آرامشِ خدایی می خواهد . . .
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
به آبنده بگویید نیاید ، حال من آینده ای که در گذشته انتظار داشتم نیست . . .
یک جای کار می لنگد !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به تو نگاه میکنم
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
هر روز این “عشق” یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار … نترس ، جریمه اش با من !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
من”ی که کنارش “تو” نباشد ، بزرگترین پارادوکس دنیاست
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
بعضی حس های خاص و ناب هستند … مثل بعضی آدم ها !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
این روزها قدم که میزنم ، منحرف میشوم به سمت چپ !!!
در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام
جای تو خوب است ؟؟؟
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
خیلی مواظب باش !
اگه با شنیدن صداش دلت لرزید
اگه با بدی هاش فرار نکردی و موندی
دیگه تمومه … اون شده همه ی دنیات !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
دلم خیلی بیشتر از حجمش پُر است
پر از جای خالی تو !
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,028
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,028
  • بازدید ماه : 4,103
  • بازدید سال : 120,035
  • بازدید کلی : 11,956,508