loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 240 1392/11/02 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

 

روزی چند بار دوستت دارم
یکبار وقتی که هوا بَرَم می دارد ، قدم می زنیم
وقتی که خوابم می آید ، تو می آیی
یکبار وقتی که باران ناز می کند ، دلِ ناودان می شکند و می بارد
وقتی که شب شروع می شود ، تمام می شود
یک بار دیگر هم دوستت دارم !
باقیِ روز را
هنوز را
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.
می دانی که هنوز “دوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.
به دوست داشتَنت مشغولم
همانند سربازی که سالهاست ؛ در مقرّی متروکه ،
بی خبر از اتمام جنگ ،
نگهبانی می دهد…!
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.
آدمهایی هستند که شاید کم بگویند “دوستت دارم
یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را … بهشان خرده نگیرید !
این آدمها فهمیده اند “دوستت دارم” حرمت دارد ،
مسئولیت دارد
ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی دوست داشتن واقعی را میفهمی ،
میفهمی که همه کار میکند تا تو بخندی ، تا تو شاد باشی
آزارت نمیدهد ، دلت را نمیشکند
به هر دری میزند که با تو باشد !
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.
آن که ” دلت را شکست ” … ” تاریخ تولدش ” یادت مانده
آنکه ” رهایت ” کرد تاریخ ” آمدنش ” و”رفتنش”… دقیق
و آنکه ” احساست ” را بــه بازی گرفت
لحظه بــه لحظه خاطراتش را سالها در یاد داری … !
اما
آنکه دوستت دارد سطری در تارخ زندگیت بـه نامش زده ای !!؟

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


آغوش گرم تـــــو
مهر باطلی ست بر همه ی سردی های روزگار . .


* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

 


در آغـــوشم که میگیری حلقه ی دستانت به دور کمرم حلقه ای ست از جنس “نیاز” . . .
و “ناز” من این چشمانم است که با هر پلک زدن تو را هوایی میکند . . . !
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

من “کوهی” از دردم
بـــیا مرا در آغــوش بـــگیر
بــگذار
تـــمام غم هایم در عــظمت آغوشت “کاه” شـــود… !
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.

از عجایب عشق: تنها همان آغوشی آرامت میکند که دلت را به درد می آورد.
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 337
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 681
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 681
  • بازدید ماه : 3,756
  • بازدید سال : 119,688
  • بازدید کلی : 11,956,161