loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 459 1392/11/04 نظرات (0)

اس ام اس تنهایی زیبا

 

خسته از تمام جهان
به خـــــــانه برمی گردی
در را که باز می کنی
چراغ را که خودت روشن می کنی
یعنی تـنـهــــــــــایی
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
ایـــــنـجــا ،
همــه تــــــنهـان !
امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَن !
مـــتـوجـّـه نــــشـدن !
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
تــــنهـایـــی ام ،
فــــقـط ادّعــــا دارد !
بــا ایــنهـمه بـــزرگـی اش ..
جــــای ِ خــــالــی ات را ..
پُـــــر نــــمی کـــــــنــــد !
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
بگذار مرز تنهایی را رد کنم
ببین ؛ گذرنامه ام فقط مهر لبهایت را کم دارد
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
ای تنهاترین تنهای شبهای تنهایی من ،
تو تنها کسی بودی که تنهایی هایم را تنها به تو گفتم !
آه ای خدای من چه شبها که تن ها ،
تنها آرامیدند و در تنهایی فریاد دوستت دارم سر دادند
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
وقتی عاشقانه هایت بوی رفتن می داد
این روزهای تنهایی دور از انتظار نبود
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
می دانی
که من
جز با تو
با هر کس که باشم
باز تنهایم…؟
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
او رفت و من در حسرت نگاهی پر راز ماندم ماندم تا بیاید و پاسخ دهد چرا ؟
چرا تنهایم گذاشت و در حسرت پرسیدن این سوال هم ماندم !
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

 

.
تنهایی که طولانی میشه معیار دوست داشتن آدمها هم عوض میشه ؛
یهو میبینی اون آدم ،
گلدون شمعدونی گوشه اتاقشو با کل دنیا هم عوض نمی کنه
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
همیشـــه نمـــے شود خود را زد به بـــے خیـــالـــے و گفــــت :
تنهــــا آمده ام ؛ تنهـــا مـــیروم
یڪــ وقـــت هــایـــے !
شایـــد حتـــــے براے ساعتـــے یا دقیــقه اے ؛
ڪــم مــی آورے
دل وامانـــده ات یــڪــ نفـــر را مـــــے خواهــد !
ڪـــــﮧ تـــا بینهـــــ ـایـــتـــ
عاشقانهـ دوستـــَش دارے … !!
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
میخواهم برایتان تنهایی را معنی کنم!
در ساحل کنار دریا ایستاده ای ,
هوای سرد ,
صدای موج
انتظار انتظار انتظار
… …
به خودت می آیی ,
یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلش کنی ,
نه شانه هایی که با دستانت آن را بگیری ,
نه صدای که قشنگ تر از صدای دریا باشد
اسم این تنهایی است
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
درد تنهایی کشیدن
مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی‌ روی کاغذِ سفید
شاهکاری میسازد به نامِ دیوانگی…!
و من این شاهکارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خریده ام
تو هر چه میخواهی‌ مرا بخوان
دیوانه
خود خواه
بی‌ احساس
نمیــــــــفروشــــــــــم​..!
.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.
به سراغ من اگر می آیی ، تند و آهسته چه فرقی دارد ؟
تو” به هر جور دلت خواست بیا !
مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بردارد ؛
مثل آهن شده در تنهایی ، چینی نازک تنهایی من

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,936
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,936
  • بازدید ماه : 6,011
  • بازدید سال : 121,943
  • بازدید کلی : 11,958,416