loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 218 1392/11/07 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همین طوره

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

بگو دوستت دارم
شهیدم کن
مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب های تو شلیک می شود

 

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

 

هی تو کمی نزدیکتر بیا
اما چیزی نگو
بگذار فقط
بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد

 

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

 

دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل و نشانه نمی خواهد
دوست داشتن دل می خواهد و یک من و تو

 

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

باران می بارد
به حرمت کداممان ؟
نمی دانم
همین اندازه می دانم که صدای پای خداست
شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه!
هر چی بیشتر بمونی رفتنت سخت تر میشه،
و اگه رفتی جای پاهات برای همیشه می مونه..


* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *



ای نگاهت پلی از مخمل و از ابریشم ، روزگاریست که تنها به تو می اندیشم
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

من آن ابرم که می خواهد ببارد ، دل تنگم هوای گریه دارد ، دل تنگم غریب این در و دشت ، نمی داند کجا سر می گذارد
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.

من خوشم به خلوت تنهایی ام

تو بخند به امروز

من میخندم به فرداهایت . . .
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

.

دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان

این روزها دلها تشنه ترند تا زمین

خدایا کمی عشق ببار


* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 879
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 879
  • بازدید ماه : 3,954
  • بازدید سال : 119,886
  • بازدید کلی : 11,956,359