loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 241 1392/11/12 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی

دلت که تنگِ یک نفر باشد
خودِ خدا هم بیاید تا خوش بگذرد و لحظه ای
فراموش کنی
فایده ندارد
تو دلت تنگ است
دلت برای همان یک نفر تنگ است
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
خنده هایم شکلاتی شده اند
زیادی خالص
تلخ
تلخ
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

 

.
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟!!!!
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی…!
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
در من این جلوه ی اندوه ز چیست؟ در تو این قصه ی پرهیز که چه؟
در من این شعله ی عصیان نیاز، در تو دم سردی پاییز که چه؟
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم / از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم / تقصیر
کسی نیست که اینگونه غریبیم / شاید که خدا خواست اینگونه بمیریم
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
افسانه زندگی به جز این دو نیست:یا مرگ آرزوها،یا آرزوی مرگ
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
خیابانهای تنهایی دلی ولگرد می خواهد!
و آوازم بدون تو سکوتی سرد می خواهد!
برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت!
ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد می خواهد
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
می نویسم د ی د ا ر تو اگر بی من و دلتنگ منی … یک به یک فاصله ها را بردار.
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
*
برف ببارد یا
باران!!!
برای باور زمستان؛
همین جای نبودنت کافی ست…!!!
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
مــرور میــــکنـَم ..
خاطِراتِـمـــان را
امـــــا مَگر ..
کـپـــی برابـَـر اَصـــل میشــَـــوَد ؟……..
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
دیشب تو خواب با بارون مسابقه دادم.اون بارید و من گریه کردم..
باهاش از تو حرف زدم..اون دلتنگ خورشید شده بود و من دلتنگ تو
.

 

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,207
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,207
  • بازدید ماه : 6,282
  • بازدید سال : 122,214
  • بازدید کلی : 11,958,687