loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 190 1392/11/13 نظرات (0)

اس ام اس تبریک ولنتاین

نميگم دوستت دارم
نميگم عاشقتم
ميگم ديونتم كه اگه يه روز ناراحتت كردم بگي بيخيال ديونست . . .

.

* * * * * * اس ام اس تبریک ولنتاین  * * * * * *

.

قلب مهربانت مثلثي را مي ماند در درياي عشق
مرا در خود كشيدي برموداي من !!!

 

 

.

. * * * * * * اس ام اس تبریک ولنتاین  * * * * * *

.

 

بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات !
ولنتاینت مبارک !

 

.

* * * * * * اس ام اس تبریک ولنتاین  * * * * * *

 

.

يادته بهت گفتم كه خشت ديوار دلتم، تو هم منو شكستي
ولي اشكالي نداره، حالا خاك زير پاتم !

.

* * * * * * اس ام اس تبریک ولنتاین  * * * * * *

.

 

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . .

 

.

* * * * * * اس ام اس تبریک ولنتاین  * * * * * *

.

قاب عكستو زدم جاي ساعت ديواري
از اون موقع به بعد تو شدي تمومه لحظه هام . . .

.

* * * * * * اس ام اس تبریک ولنتاین  * * * * * *

.

عمري با غم عشقت نشستم
به تو پيوستم واز خود گسستم
وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود
تو را ديدم. پرستيدم . شکستم

.

. * * * * * * اس ام اس تبریک ولنتاین  * * * * * *

.

 

زندگی عشق است افسانه نيست آنکه عشق راآفريد ديوانه نيست

 

.

* * * * * * اس ام اس تبریک ولنتاین  * * * * * *

.
عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به يادش باشي

 

.

* * * * * * اس ام اس تبریک ولنتاین  * * * * * *

.
بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم

 

.

 

* * * * * * اس ام اس تبریک ولنتاین  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,149
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,350
  • بازدید ماه : 2,350
  • بازدید سال : 118,282
  • بازدید کلی : 11,954,755