loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 234 1392/11/15 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

آسمان گفت که امشب ، شب توست

سرخی صورت گل ، از تب توست

آنچه تا عشق مرا بالا برد

بوسه گاهیست که نامش لب توست . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

انگشت نمای هر دو عالم بشوم / دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت / این فرض محال است که آدم بشوم

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

سفر به فضا سفینه نمی خواهد

تو بگو دوستت دارم ، فضا با من !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ای چشمه ی نور ، انشعاباتت کو ؟

ای خانه ات آباد ، خراباتت کو ؟

در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست

ای عشق ! ستاد انتخاباتت کو ؟

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک !

مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی

وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

شعری که تو را جان می بخشد ، شاعرش را یک بار کشته است !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

تا عشق ترانه خوان چشمان غم است

راه من و تو همیشه پر پیچ و خم است

ای حسرت روزهای بی برگشتم

صد بار که عاشقت شوم باز کم است . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ای بی وفا ز داغ تو در دل شرر فتاد

وز دیده اشک غم ز محبت ثمر فتاد

جورم چنان بدل بنمودی که قلب من

گردیده پاره پاره و از تن بدر فتاد

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

چرا کینه داری تو ای روزگار

به سنگر نشستی به قصد شکار

به کشتار شیران تو گشتی قصاص

جگر سوختگان را چه داری جواب ؟

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 381
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,085
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,085
  • بازدید ماه : 4,160
  • بازدید سال : 120,092
  • بازدید کلی : 11,956,565