loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 301 1392/11/20 نظرات (0)

اس ام اس ویژه ی روز ولنتاین

 

نميگم دوستت دارم
نميگم عاشقتم
ميگم ديونتم که اگه يه روز ناراحتت کردم بگي بيخيال ديونست
ولنتاين مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

قلب مهربانت مثلثي را مي ماند در درياي عشق
مرا در خود کشيدي برموداي من
ولنتاين مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست
جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش کسي نيست
ولنتاين مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

بهترين لحظه، لحظه ايست که فکر کني فراموشت کردم، بعد ? اس ام اس از طرف من بياد که توش نوشته ميميرم برات
ولنتاينت مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

يادته بهت گفتم که خشت ديوار دلتم، تو هم منو شکستي
ولي اشکالي نداره، حالا خاک زير پاتم
ولنتاين مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بيدارم . عشق من دست تو يعني خورشيد. گرمي دست تو را کم دارم

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

قاب عکستو زدم جاي ساعت ديواري
از اون موقع به بعد تو شدي تمومه لحظه هام
ولنتاين مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

عمري با غم عشقت نشستم
به تو پيوستم واز خود گسستم
وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود
تو را ديدم. پرستيدم . شکستم
ولنتاين مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

زندگي عشق است افسانه نيست آنکه عشق راآفريد ديوانه نيست
ولنتاين مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

من به دو چيز عشق مي ورزم يکي تو و ديگري وجود تو، به دو چيزاعتقاد دارم يکي خدا وديگري تو، من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يکي تو وديگري خوشبختي تو
ولنتاين مبارک

 

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 242
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,272
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,272
  • بازدید ماه : 6,347
  • بازدید سال : 122,279
  • بازدید کلی : 11,958,752