loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 186 1392/11/21 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

از کسی پرسیدن خلوت کجاست ؟
گفت : جایی که من و تو نباشیم !
توجه کنید ، جایی که من و تو نباشیم ، ما باشیم

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند . . .

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون
فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

لبخند زدی بهار با آن آمد
یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد
ای دست بلند آسمان در دستت
من نام تو را خواندم و باران آمد

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !
شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

تا میخواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید
چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را . . .

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

 

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد
اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

چه سخت بر من گذشت
آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

چرا کرم ترک دل نداریم ؟
یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !
دلم داره میترکه

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,316
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,316
  • بازدید ماه : 4,391
  • بازدید سال : 120,323
  • بازدید کلی : 11,956,796