loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 285 1392/11/21 نظرات (0)

اس ام اس ویژه ی روز ولنتاین

زندگي آرام است، مثل آرامش يک خواب بلند
زندگي شيرين است، مثل شيريني يک روز قشنگ
زندگي رويايي است، مثل روياي ِيکي کودک ناز
زندگي زيبايي است، مثل زيبايي يک غنچه ي باز
زندگي تک تک اين ساعتهاست، زندگي چرخش اين عقربه هاست، زندگي راز دل مادر من. زندگي پينه ي دست پدر است، زندگي مثل زمان در گذر
ولنتاين مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

هر کي اومد پيش من يه ذره جاتو نگرفت….هيچ ادايي جاي اون نازو اداتو نگرفت….پيش هر نقاشي رفتم تو رو نقاشي کنه، روي هر بومي زدم رنگ چشاتو نگرفت

ولنتاين مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

If There Were No Words , No Way To Speak
I would Still Hear You
If There Were No Tears No It to Feel In Side
I Would Still Feel For You And Even If The Sun Refuse To Shine
Even If All Ends Ran Out Love I Would Still have You Here
اگر هيچ راه و حرفي وجود نداشت براي صحبت کردن
من باز هم صدايت را ميشنوم ، اگر هيچ اشکي وجود نداشت ، من تو را احساس ميکنم
و حتي اگر خورشيد از تابيدن جلوگيري ميکرد و تمام پايان ها به عشق منتهي ميشد
من تو را اينجا کنارم دارم

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

Thoes We Love Never Go Away , Ther Walke Beside Us every Day
Un Seen... Un Hear... Still Near ... Still Loves ... Still Missed
And Still Very Dear . . .
اونائي که ما عاشقشون هستيم هيچ وقت از ما دور نميشوند
هر روز کنار ما راه ميروند اما ديده نميشوند ... شنيده نميشوند
و هنوز نزديک و هنوز عاشق ... هنوز دلتنگ و خيلي عزيز

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

Ultimate Truth Of Love :
Love Is What :
Can Be Felt , Not Told , It Can Be Given , Not Sold
It Comes When You Least Expect It And Leves You When You Most Neet It . . .
آخرين حقيقت عشق
عشق چيزيست که
حس شدنيست ، نه گفتني ، دادنيست ، نه فروختني
موقعي مياد که انتظارشو نداري ، و ترکت ميکنه که بهش احتياج داري

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

Be Mine Vallentine
I Am Sending You This , Vallentine Wish With Hungs And Kisses
Too Cause Ther A Place Here In My Neae That's Made Only For You
Happy Vallentine Days . . .
مال من باش "ولنتاين"
من اين آرزوي ولنتاين را براي تو ميفرستم ، با آغوشها و بوسه ها
جائي را ميسازم اينجا نزديک خودم ، که فقط براي توست

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

پارسال اين روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک اما امسال نميدونم ولنتاين رو با کي جشن ميگيري

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *


هر جا و با هر کسي باشي دوستت دارم ولنتايت مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاين ، مراسم ديدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجا ميگردد

-* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

عربستان و بسياري از کشورهاي عربي فردا را ولنتاين اعلام کردند

 

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 240
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,855
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,855
  • بازدید ماه : 4,930
  • بازدید سال : 120,862
  • بازدید کلی : 11,957,335