loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 377 1392/11/24 نظرات (0)

اس ام اس ویژه ی روز ولنتاین

براي سپاس تمام مهربانيهايت روز سپندارمذگان را برگزيدم تا بگويم
براي تمام شاديهايي که با حضورت در قلبم
من هديه کردي سپاسگذارم
روز عشاق ايراني مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

هيچ چيز تو را ناراحت نكند فقط شادي ها تو را احاطه كند دوستانت عاشقت باشند لطف خدا با تو باشد

اينها آرزوهايم براي تو در روز سپندارمذگان است

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

سپندار مذگان روز دلباختگان ايراني بر تو اي ايراني عاشق مبارک باد

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

مي داني که من هر روز
با تو بودن را جشن مي گيرم
خواهشي از تو دارم
بيا عشق مان را "سپندار مذگان " جشن بگيريم

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

من يه سري هديه گرفتم . .. اما نميي دونم اين ولنتاين كيه كه هديه ها رو بدم بهش

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

عشق شايد زود تو را عاشق و دلتنگ كند اما هرگز تو را سير نمي كند. "سپندار مذگان "مبارك

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

اي دوست دلت هميشه زندان من است آتشکده عشق تو از آن من است
آن روز که لحظه وداع من و توست آن شوم ترين لحظه عمر من است
( "
سپندار مذگان " مبارک عزيزم)

عشق من تو باش نه براي اينکه در اين دنياي بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنياي بزرگ تنهاييم تنها ترين باشي
ولنتاين مبارک

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

تو مثل راز بهاري و من رنگ زمستانم. چگونه دل اسيرت شد قسم به شب نميدانم
ولنتاين مبارک

 

* * * * * *اس ام اس ولنتاین  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 409
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 4,448
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,448
  • بازدید ماه : 7,523
  • بازدید سال : 123,455
  • بازدید کلی : 11,959,928