loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 173 1392/12/04 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

یه دریاتصور کن بدون آب باشه

یه انسان تصورکن غمگین باشه

یه شب تصورکن بدون خواب باشی

یه بهارتصورکن بدون گل باشه

یدونه ام من تصورکن بدون تو

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

دلم شکسته است و هرچه می گردم تکه هایش جور نمی شود

مگر می شود به یک عاشق وصله های ناجور چسباند !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی !

امروز من باش ، حتی لحظه ای . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

از هرچه بهار ، هست بالا دستت

بالاست ز هر بهار زیبا دستت

هر طرح که در فکر طبیعت باشد

آن طرح کلید می خورد با دستت

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

تقویم امسال من باز هم سپید ماند

اتفاق ها منتظر تو اند !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

تلاش برای زنده کردن یک رابطه از دست رفته

مثل اینه که بخوای یه چای سرد شده رو با ریختن آب جوش گرم کنی

نه رنگش مثل اول میشه نه طعمش

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

باران

سقوط آزاد را تنها برای این به جان میخرد که در زمین پوشش دهد اشک های یک مرد را . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

چه تقدیر بدیست ، من اینجا بی تو میسوزم و تو آنجا با او میسازی !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

روزگار با حواسم Angry Birds بازی میکند !

پرتش میکند سمت تو

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

با خودم عهد کرده ام که دیگر به کسی دل نبندم ، خوب میدانم

نه کسی برایم “او” میشود نه من برای کسی “من

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

روزهایی را که تو نیستی ، حیفم می آید زندگی کنم . . .

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,019
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,220
  • بازدید ماه : 2,220
  • بازدید سال : 118,152
  • بازدید کلی : 11,954,625