loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 197 1392/12/05 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

می دونی ؟ از تموم دنیا یه نفر هست نمی خوام برام بمیره

می خوام برام زندگی کنه

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 

دلم آویزان است از عکس کسی

که عکسش آویزان است ، بر دیوار کسی

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

تلخم مثله حلوای عزای کسی که دوسش داری . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

من در دوردست ترین جای جهان ایستاده ام

کنار تو . . . ”

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

شعر را به تو میسپارم ، کلید خانه و چراغ را ، خودم را هم به تو میسپارم

سفارش نمی کنم چون خیالم راحت است !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

برای خانه ام چند متر آسمان میخرم و یک دوجین ستاره

نمیخواهم اینجا غریبی کنی ماه من

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ

ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣــــــﻦ ﺑﺎﺷﺪ !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

می شود در همین لحظه از راه برسی و جوری مرا در آغوش بگیری

که حتی عقربه ها هم جرات نکنند از این لحظه عبور کنند ؟

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

آفتاب را دوست دارم به خاطر پیراهنت روی طناب رخت

باران را گر می بارد بر چتر آبی تو

و خدا پرست شدم چون تو نماز خواندی . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

دنیا ارزانی آدمهایش

فقط من باشم و تو ، دو فنجان چای به ضمیمه لبخندت . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,471
  • بازدید ماه : 1,471
  • بازدید سال : 117,403
  • بازدید کلی : 11,953,876