loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 205 1392/12/06 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

عجیب نیست که پلنگ جفت آهوست

گیلاس مست می کند و برف داغ است

در کشور آغوش تو حتی عجیب نیست که روز و شب بهم برسند

و صبح تا ابد پشت در یک اتاق منتظر بماند . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

به دوست داشتَنت مشغولم همانند سربازی که سالهاست در مقری متروکه

بی خبر از اتمام جنگ نگهبانی می دهد !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 

دوست داشتنت بوی باران می دهد

همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه

فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

بگذار لبهایت برای بوسیدن باشد

چشمهایت به اندازه ی کافی حرف برای گفتن دارد . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

حسادت یا خساست ؟

اسمش را هرچه میخواهی بگذار ، من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ﺍﺯ ﻣﻦ ﺩﻟﺨﻮﺭ ﻧﺒﺎش

ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻭقتها ﺧﻮﺩﻡ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺍﻣﺎ ﺗﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ “ﺗﻮ” ﺩﺭ ﻣﻦ ﻫﺴﺖ !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

از نویی شعرم پیداست کهنگی عشقت !

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ﺣﺴﻮﺩﻡ

ﺣﺘﯽ ﺁﺭﺯﻭِ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﻢ . . .

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

من اگر بمیرم او شاید گریه کند

اما او اگر گریه کند من قطعا می‌میرم . . .

 

 

 

خدایا خسته ام نه از خودم از کسی که مرا غرق خودش کرد اما نجاتم نداد

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 



چرا پنهان کنم ؟ راز آن است که کس نداند اما خدا می‌داند. و تو هنوز نمی‌دانی که من چقدر دوستت دارم

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,510
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,510
  • بازدید ماه : 5,585
  • بازدید سال : 121,517
  • بازدید کلی : 11,957,990